torsdag 21 oktober 2010

Fortfarande lite små skeptisk..

.. sitter jag här. Hemma tidigare från jobbet idag. Det händer inte allt för ofta så tänkte ta tillfället i akt å sätta de sista i mina nya zumba koreografier. Den häftigaste sammansättning av människor ägde rum på exclusive i lördags, då alla (nästan alla) Sportlifes zumba instruktörer samlats på inspirationsdag. Inpiration blev det, blandat med massa härliga skratt & ännu mera svett. Underbart. Så om jag bara nu kan få ut mina nya låtar på en skiva så är det bara att köra! Men jag har grova samarbetsproblem med min dator så det återstår att se.

Jepps, nu håller vi tummarna för de. Sen skyndar jag, i vanlig torsdags-ordning, iväg till alla härliga folks som vill skaka loss på backaplan.


Hejshopps!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar