måndag 1 november 2010

Ny vecka, nya tag!

Nyss kommit hem från ett grymt MRL-pass fyllt av massa härlig måndagsenergi. Och efter det, i vanlig måndags ordning, tog jag å min stammis/goda vän Emelie en välförtjänt underbar (a faktist) stund i solariet. Härlig start på veckan. Har också hunnit koreografera lite nytt till MRLen å gått på Jennifers zumbapass i Partille. Där snackar vi energi. Gött bruden. Å en liten klapp på axeln till mig själv efter en oerhört (lite överdrivet?) aktiv dag.

Var på aerobic/step inspirations dag i lördags. Jag insåg hur mycket jag vill orka köra dansaerobic. Önskar att veckorna hade tio dagar. Tänk va mycket bra man hade fått gjort då. Är sjukt sugen iaf. Inte så konstigt kanske efter ett inspirationspass med Sportlifes grymma utbildare. Kanske kanske, till våren. Elr nått.. ; D

Hann även med lite halloweenfir. Utan teatersmink, häxperuker å annat tjafs hade Ellie skakat ihop ett härligt litet gäng för att käka lite gott på Vasastan. Som visade sig ta in skrämmande mycket skrämmande (?) folk så efter god mat & några goda glas drog vi därifrån. Jag tackar Elisabet för detta påhitt och ber samtidigt om ursäkt för att jag snor dina bilder å dessutom inte ens låter dig va med! ;)



Sovdax. Kram&hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar