tisdag 14 december 2010

Jag har gjort de..

Ca 3,5 minut innan jag ska in på ett fullbokat pass med förväntansfulla superzumbasugna örgrytedamer, märker jag det. Mardrömmen jag så många gånger fasat har blivit verklighet; SKIVAN ÄR VÄCK!!! Finns de några andra zumbaskivor på anläggningen? Nepps. Vi letade snabbt igenom vad skivlådan hade att erbjuda. En afro-skiva & två bodystep kan funka. Yes. Proffsighet & inprovisationsförmåga skulle sättas på storprov. Pepp pepp pepp från bästa Veronica. Fake it till you make it. Med stepmusik i olika tempon och afro jag aldrig hört förut skapades ett shakestep afropass. Det var en helt fantastiskt fruktansvärd upplevelse. Men dom flesta var nöjda, dom var svettiga och (nästan) lika glada å goa som vanligt. Och med lite (elr ganska mycket) finslip kanske detta är nästa hit. Troligtvis inte. Men man vet aldrig, det var ju faktist på detta sätt zumbagrundaren Beto uppfann zumban! ;)


Menmen. Nu är de gjort, aldrig mer. Får jag skylla allt virrvarr i min hjärna på den fartfyllda helgen som var? Kroppen är inte riktigt återställd än, å defenitivt inte hjärnan. Men vi hade skoj, helt underbart skoj!

Fitness festival, healthy business awards
& Sportlife winterchallenge - mums!

Bästa Berna fixa spons från nike. Och när de anlände stora
paket till backaplan var vi värre än barn på julafton. 
De kunde inte bli bättre, fetheta kläder o skor. Lycka. 
Tacktacktacktacktusentack nikenikenikewelovenike!!



På lördagen var de dags för ett besök hos frisör-Mikaela.
Och såhär snygg kunde man bli hos henne. Inte illa! ;P




SLDC: (tydligen? ;P)



Dans (fitnessfestivalen)


Kvällspepphäng, bästa mysgänget (inför healthy busniess awards)


In action? Titta på!  

Tack alla härliga människor, slutkörda är vi, men ack så skoj vi hade!

pussokram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar