fredag 4 februari 2011

Sammanfattning Nike blast Stockholm

HELT FU**ING AMAZING! Börjar sakta men säkert komma ner på jorden igen, har under veckan som gått dansat på rosa moln! Har fått så mycket inspiration så jag inte vet vart jag ska göra av allt. Så sjukt mycket grym dans & så galet bra instruktörer så flinet bara tog över ens ansikte från första stund å suddades liksom aldrig bort. Jag har ont i cirka ungefär varenda centimeter av min kropp och aldrig känt min så slutkörd. Men har liksom levt på lyckan å varit helt överenergisk hela veckan endå. Galet!

100% Earned. Hur kul som helst. Lycka x6!
Fullkomligt ÄLSKAR Åsas intensitet här. Megagilla.


Min fina romie Sofia & bästa Sara!


Lite folk laddar för zumba. FATTA TRYCKET!!


Zumba med Steve Boedt. Hur bra som helst.

Så här lycklig kan man bli av en betoshuffle. Bjuder på den! ;)


Vilka lyste mest på Nike blast? VIII! :D


SöteLinda laddar för Chair tease.


Contemporary. Beautiful. Massa härliga vackra känslor där.


Dusko, Nonne & Emil lite lagom trötta. Göttgött. Bra jobbat där!



Ni förstår ju. Kan man vara annat än lycklig? Nu är de helg. Lugnt helg! :D

Kramhej!

1 kommentar:

  1. Hej! Vilka var "finallåtarna" du körde på MRL igår på almedal?

    SvaraRadera