torsdag 27 januari 2011

Envisa bascilusker!

Vem trodde på att man skulle komma tillbaka utvilad, nyladdad pigg å gla efter semester? Inte jag. Nä, men lite sjukdom för ovanlighetens skull har förföljt mig i över en vecka nu.

Men hade iaf ett par underbart fantastiska dagar i alperna. Mycket (mycketmycket) glassa i solen med solbrillor å bärs, å (lite mindre) go skidåkning. Kroppen slappna av å kände efter å drog på sig lite feber. Men med lite öserrikisk hälsokost o mycket vilja var jag men i matchen igen. Smällen kom nu istället. Men de var de värt. Jag älskar att jobba, men semester kunde bannemej inte sitta bättre. En vecka till ledigt efter semme borde dock ingå! Ska kämpa för den! ;)

Så vad gäller nu efter ca ett halvårs alkoholintag inknökat på en vecka, knappt nån träning på två veckor, feber & dunderförkylning? Jo äntligen; THE NIKE BLAST!!! De kunde legat bättre i tiden för min del. Men jag blundar för det å ska nu sova sova sova o imorn pepp pepp pepp hela vägen upp till huvudstaden. För de vore en stor katastrof att bara få titta på när dom andra svänger sina lurviga. Nepps de funkar inte, jag SKA vara frisk på lördag morgon. De existerar inget annat! :D


Helt galen utsikt. LOVELY!


Nakenchock på alptopparna? ;P


Ovanligt ful fisk i nätet idag.




Heja Sverige imorn!

kramkalas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar