fredag 14 januari 2011

SEMESTER!

Imorgon 12.00 sitter jag på ett flyg mot soliga skidbackar i Hopfgarten. Den mest spontana semestern jag antagligen nån gång kommer åka på. Jag som annars brukar vara en ganska tråkig icke-spontan människa fick erbjudandet att åka med i förrgår. Å tänkte att jag för en jävla gångs skull inte ska vara så tråkig; inte tänka så mycket. & stackars Niclas hade nog inte vågat sig upp i liften utan mig så de är lika bra att hänka på! Jepps, de här är nog precis vad jag behöver. Lite andrum å paus från vardagen! Wonderbaun!!

Idag gjorde vi den sista Inter Sport visningen. Vi visade energetics nya kollektion. Asaschyssta kläder. Som dom så fint uttryckte; vi vill inte ha nårga smala catwalk modeller utan några som fyller ut. Fylla ut med muskler va de dom mena då va?? Jaaa, klart de va. Elr? ;)

De va himla kul iaf. Scenen skaka, på riktigt!

Tjusigt, när kläderna satt på iaf! :)



TACK världens bästa Malin, världens bästa Ellie & världens bästa Sofia för att ni ställer upp å tar mina pass nästa vecka. Ska ta en gluwine för er alla på en solig alptopp. Å tänka på er! Lovelovelove.

Nu återgår jag till hysterisk packning. Kommer tillbaka om en vecka med massa ny energi & kraft. (?) Om man nu får de efter semester. Tveksamt! ;P

Hare folks! Kärlek o solsken!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar